پرنیان و پانیاپرنیان و پانیا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

پروانه های زیبا پرنیان و پانیا

بیست ماهگیتون مبارک

1393/8/19 12:27
نویسنده : مامان زهره
1,595 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین کاری های این روزهای دوقلوهای من

مامان: نفس مامان کیه؟

پرنیان و پانیا: با اشاره دست و صدای رسا هر کی خودشو نشونه می گیره و میگه اینااااااااااا

مامان: عشق مامان کیه؟

پرنیان و پانیا: اینااااااااااااااا

با شنیدن صدای اذان یا موقع خوندن نماز توسط بقیه یه صلوات جانانه و ناز می فرستین البته با کمی تحریف! الا ممه ممد امممممد (با آهنگ صلوات)

 

مامان جونو چندتا دوس داری پانیا؟

پانیا نازدونه دستای کوچولوشو به وسعت شونه های ظریفش باز می کنه و با همه وجودش بزرگی دوس داشتنشو نشون میده. من فدای تو بشم کلوچه خوشمزه مامان

 

این روزا سعی می کنین تو انجام کارهای خوب که مورد قبول من و باباجون واقع میشه از همدیگه سبقت بگیرین و تا می تونین کمک احوال من تو کارای خونه میشین و البته بعد هر کمکی هم انتظار دارین همه براتون کف بزنن. واسه همین سریعا رو به اهالی خونه با صدای بلند فریاد میزنین ددددددددددددس. وای به حال اونی که دستش بند باشه و نتونه دس بزنه کچلش میکنین تا بیچاره برای حفظ جونش هم که شده هر چی دستشه بندازه و فقط به تشویق کردن شما فکر کنه...!

 

مامان: پرنیان جونم تو پمپرزش چی کار کرده؟

پرنیان نازدونه: پی پی

 

بعضی وقتا هم که مامانی میاد خونمون میگه نی نی خانما بیاین ورزش کنیم. اون وقت پرنیان و پانیا هم بدو میرن به صف می شن و دستاشونو میارن بالا میگی اک (یک)، دو

 

 

 

اون بالا چی کار میکنین شکوفه های من؟!

 

 

 

 

 

 

پرنیان بانو در حال کمک به بابا جون که از راه رسیده و دستش حسابی پره

 

 

دانشمندان رایاته ای در عصر مدرنیته و تکنولوژی

تعجب نکنید یواش یواش دنیا به این مرحله از پیشرفت هم میرسه که دیگه سن تقویمی برای دانشمند شدن مهم نباشه !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گیرت انداختم وروجک من

 

 

تا چشم مامانو دور میبینن....

 

 

مامی کوچولوها در کنار بستر نی نی کوشولوشون

 

 

 

 

خواهری بذا موهاتو خوشگل کنم

 

 

 

 

به به پرنیان فشن پا تو کفش مامااااااااان!

 

 

دالی خانم خوشگله

 

 

 

 

یکی از شیرین کاری های این روزای شما فرشته ها که من و بابا هلاک این کارتونیم بوسیدن های زیبا و عاشقانتونه. من که همیشه یکی از دغدغه های ذهنیم این بوده که شما عاشق و حامی هم باشین، با دیدن این صحنه ها که این روزا زیاد تکرار میشه واقعا خوشحالم و در پوست خودم نمی گنجم. گاهی از لبهای نازتون بوسه به هم میزنین، گاهی لپ هاتونو نشونه می گیرین، گاهی لپ همو می کشین و کاهی هم همو بغل می کنین. بعضی وقتا هم که یکی تون تو حوزه دید منه و از اون یکی خبری نیس یا من با اون یکی کار دارم و نیستش به اونی که هست می گم خواهر جونی کجاس؟ میری دستشو بگیری و بیاریش؟ شما هم که حرف گوش کن سریع میرین عاشقانه دست همدیگه رو میگیرین و اون خواهر جونی مورد نظر مامی رو میارین برام. خوشبختانه حسابی با دل و جون به درخواستای من جواب مثبت میدین و منم که مدهوش اینهمه شیرینکاری شمااااااااااااا....

اینم سندش البته چون شکار لحظه ای بوده کیفیت نداره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عاشقتونم شکلات میوه ای های من.

نظرات (11)

خاله سعیده
19 آبان 93 13:42
خداحفظشون کنه چه دخترای نازی منو خواهرم دوقلوییم مثل بچه های ناز شو الان که ازدواج کردم از خداهم میخوام به منم دوقلو بده
مامان زهره
پاسخ
ممنون عزیزم امیدوارم خدا آرزوی شمارو براورده کنه اما قبلش ازش بخواه صبرتو زیاد کنه
کوثر نور
25 آبان 93 23:35
سلام شبتون بخیر خدا حفظشون کنه,چقدر بامزه ان... ان شالله همیشه شاد و سلامت باشن
مامان زهره
پاسخ
از ابراز لطف و محبت شما سپاسگزارم
مامان محمدطاها
26 آبان 93 15:29
عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتونم گلهای خاله
مامان زهره
پاسخ
مرسی خاله مهربون ببوسین محمد طاهای گوگولی رو
بهار مامی غزل
27 آبان 93 1:43
عزیزم چه گلهای خوشگل و زیبایی هزار ماشالا خدا حفظشون کنه هیچ چیزی لذت بخش تر از داشتن دو تا دختر نیست و اینکه دو قلو هم باشن که دیگه عالیه همیشه سلامت باشن
مامان زهره
پاسخ
ممنون از لطفتون دوست خوبم ببوسین غزل کوچولوی نازو
سولماز
28 آبان 93 21:49
سلام از دیدن وب ودختران یزیباتون لذت بردم همیشه شاد وخوش باشید ومن هم سه قلو دارم یر بزنید خوشحال می شم
مامان زهره
پاسخ
سلام مامان سولماز عزیز ممنون از ابراز لطفتون. در اولین فرصت حتما بهتون سر میزنم.
باران ، مامان نگار اردیبهشتی
1 آذر 93 14:16
سلام بودن دو تا خواهر هم سن و سال در کنار هم واقعا لذت بخشه ،منم خیلی دوست داشتم نگار جونم یه قل دیگه داشت تا تنها نباشه و از تنهایی حوصله اش سر نره ، اینجوری شیرینی شون هم دو چندان می شد. خدا حفظشون کنه این غنچه های کوچولو و بامزه رو با اجازه لینکتون میکنم تا بتونم همیشه بهتون سر بزنم
مامان زهره
پاسخ
سلام ممنونم بله واقعا همینطوره داشتن دوتادختر ناز و ملوس بزرگترین هدیه و نعمت زندگی ماست و ازین بابت بینهایت خدارو شاکرم. امیدوارم که نگار کوچولو هم زیر سایه پدر و مادر همیشه خوشبخت باشه.
مامی حنان(وبلاگ روچک)
1 آذر 93 16:21
نازدونه ها فداتونخداشماروواسه مامان هنرمندوباسلیقتون حفظ کنه
مامان آیسو وآیسا
2 آذر 93 12:40
وبلاگ خیلی قشنگی دارید زهره جوووون مخصوصا عاشق دوقلوها شدم و وبتونو کامل خوندم من لینکتون کردم با اجازه لطفا خصوصی رو هم ببینید
هما(مامان رستا)
3 آذر 93 1:23
وای دو تا دخمل تو یه خونه یعنی عشق خدا حفظشون کنه ایشالله بوس از طرف رستا واسه دوقلوهای خوشگل
مامان زهره
پاسخ
ممنون عزیزم این لطف شماست رستا کوچولو رو هم ببوسین مامان مهربون
ندا
3 آذر 93 17:55
ماشالا هزار ماشالا ببوس روی ماهشونو
مامان زهره
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم ببوس گوگولی هارو
مامان محمدطاها
5 آذر 93 10:03
سلام مامان خوب دوقلوهای نازنازی میخواستم اگه میشه بهم بگین چطوری میشه قالب وبلاگ ادامه مطلبو عوض کرد من هر کاری میکنم نمیشه اگه برام توضیح بدی واقعا ممنونت میشم
مامان زهره
پاسخ
سلام دوست من اینکه کاری نداره. گزینه ویرایش قالب ادامه مطلب و از بالای کادر انتخاب میکنی و همون متنی که تو قسمت ویرایش قالب اصلی پیست کردی و تو این قسمت هم پیست می کنی و همینطور برای قالب صفحات جداگانه. و در آخر ثبت قالب و بازسازی وب رو هر بار برای هر کدوم از این آیتم ها جداگانه می زنی. اگه بازم سوالی بود من در خدمتم..