پرنیان و پانیاپرنیان و پانیا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

پروانه های زیبا پرنیان و پانیا

جشن قدم پرنيان و پانيا

1393/5/20 12:32
نویسنده : مامان زهره
3,035 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره انتظار به سر رسيد و ما تونستيم جشن قدم مرباهاي شيرين زندگيمون رو برگزار كنيم. حالا شما رو دعوت ميكنم به جشن قدم پرنسس كوچولوها پانيا و پرنيان

 

جشن قدم جوجو طلايي هاي من به روايت دوربين

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

كفش ها و پاپوش هاي پوشيده شده تا اين سن فرشته ها

 

 

گيفت هاي يادبود جشن قدم گلدونه ها

 

 

 

 

 

 

سلام هزارپا

 

 

كوكي مخصوص پرنسس ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فوت كردم بالاخره......

 

 

 

 

مشغول تقسيم غنايم (مرواريدهاي دور كيك) !

 

 

دوقلوها و زهرا دختر عموي پرنيان و پانيا

 

 

1 2 3  ................ فوت كنين جوجوها

 

 

و اين هم كادوهاي مهموناي عزيز براي شكوفه هاي صورتي من دست همگي درد نكنه

 

 

 

 

 

 

 

و اينم همون چيزي كه عاشقشين

 

 

 

دختركان گيسو گلابتون ناز من در حال بازي با كادوهاي جشن

 

 

 

 

بهترين هارو از خداي مهربون واسه شما فرشته هاي زيبا و نازنينم آرزو مي كنم....

ممنون از ماماني و زن دايي عاطفه كه تو درست كردن و چيدمان ميز جشن و خوردني هاش كه همگي به شكل فوت (پا) بود كمك مامي كردن

و همينطور ممنون از جشن آذين و دوست خوبم مهدخت جون بابت طراحي قشنگشون

پسندها (7)

نظرات (6)

باران
26 آبان 93 15:18
سلام :مامان مهربون دوقلوهای نازنین،ماشاءا... خدا حفظشون کنه جشن قدم جوجو کوچولوهاتون خیلی قشنگ و باسلیقه بود
مامان زهره
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون از ابراز لطفتون نگار کوچولوی نازو ببوسین
مریم مامی آرین
28 آبان 93 16:01
سلام عزیزم آفرین به این سلیقه زیباتون اگه موافق باشین لینکتون کنم به وبلاگ آرین کوچولو سربزنین
مامان زهره
پاسخ
ممنون دوست خوب شما لطف دارینحتما تو اولین فرصت میایم پیشتون
سولماز
28 آبان 93 21:57
امید دارم قدمهای بزرگی در زندگیتون بردارید
مامان زهره
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان زهره
9 آذر 93 15:20
به به چه جشن خوشگل وباحالی جااااااای من خالی .دوتا بوس واسه دوتاتون
مامان زهره
پاسخ
شما لطف داری واقعا جاتونخالی بود ......
sahar
25 آذر 93 1:31
خیلی از تماشای عکس هاتون لذت بردم. وبلاگ قشنگتونو با اجازتون لینک می کنم تا تند تند بتونم خاطرات جوجوهاتونو بخونم.ممنون عزیزم خواهش میکنم
دختر باران
11 اسفند 93 13:38
سلام...خدا واستون نگهشون داره راستي خودتون هم خوش سليقه هستيد مباركشون باشه