پرنیان و پانیاپرنیان و پانیا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

پروانه های زیبا پرنیان و پانیا

عکسهای آتلیه هشت ماهگی دوقلوهای ناز

1392/9/26 10:0
نویسنده : مامان زهره
844 بازدید
اشتراک گذاری

بعد مدت ها انتظار بالاخره عکسهای آتلیه تون حاضر شد. این دفعه هم با هزار مکافات و سختی تونستیم تعدادی عکس ازتون بگیریم و علیرغم آپشن های مختلفی که برای گرفتن عکس انتخاب کردیم منتها خسته شدن کوچولوهای مامان و هماهنگ نبودن پانیا گلدونه باعث شد به همین چندتا عکس بسنده کنیم. مامان جون هم هربار به امید اینکه دفعه بعد خانم تر و هماهنگ تر می شین ، راضی نمیشه نفس خانماش اذیت شن و ادامه ماجرارو به بار بعدی موکول می کنه.. niniweblog.com

 

 

 

 

مامی زهره

 

 

کدو حلوایی های شیرین مامان.....

 

 

 

من عاشق این عکستونم سفید برفی های مامان

 

 

 

من فدای این خنده های زندگی بخشتون برم نی نی برفی های مامان

 

 

به به آشپز که دوتا شه ............ خودتون می دونین دیگه !

 

 

 

 

 

تازه همه چی داشت خوب پیش می رفت که دیگه حوصله پانیا به سر رسید و زد زیر گریه و ما هم مجبور شدیم یه عکس تکی از پرنیان بگیریم و بی خیال بقیه عکسا شیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
26 مهر 93 10:37
سلام عزیزم. من هم دوتا دوقلوی دختر تو راه دارم. چون محیا هم هست و منم کارمند دولتم خیلی استرس دارم. خیلی ناراحتم. اما میدونم شیرینه.. چقدر هم از لباس خریدناشون میترسم آخه برای محیا زیاد میخریدم. با دیدن دخترای گلت امیدوار شدم. خواستی بگو رمز بدم خدمتتون دوستم