پرنیان و پانیاپرنیان و پانیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

پروانه های زیبا پرنیان و پانیا

دلم ني ني مي خواد

1391/3/15 10:34
نویسنده : مامان زهره
339 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا با وجود همه گرفتاری های کاری و شروع تز مقطع دکتری تخصصی احساس می کنم خیلی تنهام بهتره بگم دنبال یه چیزی می گردم که برام تازه باشه  و منو ازین یکنواختی نجات بده. آره درست حدس زدی دوستم دلم نی نی می خواد.  niniweblog.com

niniweblog.com

دوس دارم یه روزی مامان بشم مامان زهره. فکرشو کن!  niniweblog.com   نمی دونم قیافم چقدر عوض می شه یا چه حسی به من دست میده ولی خوب منم دل دارم دیگهههههههه نی نی میخوام. بقیه اشم اصلا مهم نی....

همیشه آرزو داشتم یه خواهر می داشتم که هم صحبتم میشد اگرچه همیشه دور و اطرافم پر بود از دوستای خوب و یه خونواده مهربون. واسه همین شاید باورتون نشه چقدر عاشق دختر بچه های گوگولی و ملوسم. خداکنه یه روزی دخمل داشته باشم.  niniweblog.com    آخی

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)