پرنیان و پانیاپرنیان و پانیا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

پروانه های زیبا پرنیان و پانیا

جشن تولد دوسالگی

1393/12/26 10:33
نویسنده : مامان زهره
3,690 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد بهانه های زندگیم... ریشه های وجودم... عروسک های نازنینم و دخترکان بی همتایم  پرنیان و پانیا امسال در دومین سالروز خود در تاریخ 19 اسفند 1393 و در آستانه بهار زیبای طبیعت ساعت 7 شب برگزار شد. تولدی با تم پرنسس و به رنگ صورتی با حضور دو پرنسس صورتی و عاشق یکدیگر....   

 

 

جشن تولد بهانه های زندگیم... ریشه های وجودم... عروسک های نازنینم و دخترکان بی همتایم  پرنیان و پانیا امسال در دومین سالروز خود در تاریخ 19 اسفند 1393 و در آستانه بهار زیبای طبیعت ساعت 7 شب برگزار شد. تولدی با تم پرنسس و به رنگ صورتی با حضور دو پرنسس صورتی و عاشق یکدیگر....

رنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هارنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هارنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هارنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هارنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هارنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هارنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هارنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هارنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هارنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هارنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هارنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هارنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه ها 
 

امیدوارم جشن تولد 120 سالگی شان را درجمع نوه ها و نتیجه هایشان در کمال سلامت و شادمانی و دلی سرشار از عشق با یاد مادر عاشقشان جشن بگیرند. و همیشه بدانند که بزرگترین رویداد خوشایند و ماندگار زندگی پدر و مادرشان بوده اند. عاشقانه دوستتان دارم عزیزترینهایم.

 

 

و خدایم را هزاران بار شاکرم برای زیباترین و بی نظیر ترین دو سالی که با شما سپری کردم.

خدایم، مهربانم، فرشته های کوچکم را به تو می سپارم . خدایا پشت و پناهشان باش و از گزند چشم های بد و نگاه های شوم و نظرهای تنگ و سنگین و هر چه بلا و بدی و بیماری و نا میمونی و ناراحتی است در امانشان بدار که تو بر هر کار توانایی. فرشته های من، آرام جانم، شکوفه های بهارم روز شکفتنتان تا ابد زیباترین روز زندگی من خواهد بود...

دومین سالروز حضورمهربانتان در روح و جان و زندگی مادر و پدرتان مبارک

 

 

و اینک مابقی داستان به روایت دوربین....

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

 

 

کندی بار پرنسسی تولد...... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خیلی از آپشن های این بوفه دست ساز مامان بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و شکلات هایی به شکل قلعه و کالسکه و تاج پرنسس....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و دو پرنسس شاد و عاشق فوت کردن شمع تولد........

 

 

خواهر جون حاضری؟...3 ...........2..........

 

 

1...........فووووووووووووت       شکلکهای جالب و متنوع آروین

مبارکهههههههههههههههههههههه

 

 

 

حالا آماده می شیم واسه رقص دو نفری....!          birthday dancer emoticon

 

 

 

 

قربون این ژست قشنگت شیرینی زندگی من....

 

 

نفس مامانی شما......دالیییییییی

 

 

ببینم جنس لباسم چیه؟

 

 

مرغ عشقهای من...!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پدر مهربان....

 

 

 

اولین هدیه تولد که از شدت بزرگی بدون کادو شدن آمد و شاخه گلی زینت آن بود. به سرعت رونمایی شد و مورد توجه و علاقه پرنسس خانمها قرار گرفت. دست مامانی درد نکنه. چه ماشین نانازی اونم از نوع دو سرنشین

به قول نفسای مامان : میسی مامانی....

 

 

 

 

 

 

 

با وجود اینکه امسال به همون دلایلی که تو پست 23 ماهگی توضیح دادم، قرار بود یه تولد کوچولو و چهار نفره داشته باشیم باز هم مامانی ها و بابایی های مهربون و خاله مسی عزیز و دایی جون و زن دایی عاطفه دوس داشتنی و شیما جون مهربون مارو تنها نذاشتند و به یاد ما بودن و مارو با حضور گرمشون و کادوهای ارزشمندشون سورپرایز کردن. امیدوارم ما هم بتونیم براشون جبران کنیم. بی نهایت ازشون ممنونم.

و دخترک خسته من در پایان مراسم که هنوز سرگرم بازی است....

 

 

 

مامان زهره

 

نظرات (35)

مامان خدیجه
23 فروردین 94 12:49
ایشالا تولد 120 سالگیشون
مامان زهره
پاسخ
ممنون عزیزم. بوس برا نگار جون
مامان هانیه
23 فروردین 94 13:04
تولدتون مبارک خوشگلای خاله ان شالا 120 سالگیتون دست مامان زهره هم درد نکنه خیلی خیلی قشنگ بود
مامان زهره
پاسخ
ممنون خاله جون شما لطف داری...مهدیا کوچولو رو ببوسین
مامان صفا
23 فروردین 94 13:52
تولدتون مبارک خانوم خانوما.انشالله 120 ساله بشین.تولد خیلی خوشگلی بود دستتون درد نکنه مامان زهره
مامان زهره
پاسخ
ممنون خاله مهربون. از طرف ما دلسا کپلی رو ماچ محکم کن
حدیث
23 فروردین 94 18:42
سلام مامان مهربون خسته نباشی خانومی چه میز خوشمزه ای تولدت مرغ عشق های خوشگل رو تبریک میگم اومیدوارم همیشه شاد شاد باشن
مامان زهره
پاسخ
سلام به روی ماهت. ممنونم برای شما و همسرتون هم آرزوی سالی خوب و عشقی پایدار با حضور کوچولوهای دوس داشتنی در آینده نزدیک دارم..
مامان عاطفه
24 فروردین 94 12:49
وای چه تولدی دست مامان زهره در نکنه بسیار شیک و زیبا یادم رفت تولد دوتا مرغ عشقتون مبارک
مامان زهره
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم از اظهار لطفی که به ما داری. راشین کوچولو رو ببوس
sahar
24 فروردین 94 14:51
به به چه تولدی. پرسنسس کوچولوهای ناز تولدتون مبااااارک. مامان زهره خسته نباشید با این همه کار هنرمندانه. ان شاء اله تولد 100 سالگی شون زیر سایه ی پدر و مادر مهربون.
مامان زهره
پاسخ
ممنون دوست خوبم. آرشیدا کوچولورو محکم ببوسید
سارا
24 فروردین 94 15:13
واي چه تولد خوشگلي همه چيز خيل خيلي زببا و قشنگ بود يكي از زيباترين تولدايي كه ديده بودم رنگها خيلي خوشگل بود و ادم خسته نمي كرد همه چيز شاد و زيبا حيف اين تولد مي شد اگه مهمان نداشتين كه..... اميدوارم 100 سال كنار هم با خوبي و خوشي و شادي زندگي كنين
مامان زهره
پاسخ
ممنونم دوست خوبم شما لطف دارین. پارمیس کوچولوی خوگشلو ببوس. منم بهترینهارو از خداوند مهربون براتون آرزو میکنم.
فرنوش
25 فروردین 94 0:05
سلام مامان زهره عزیز به اقول خودت ایشاا... جشن 120سالگیشون خیلی ناناز شده بودن ایشاا.... عروسشون کنید
مامان زهره
پاسخ
ممنونم عزیزم پرهام گوگولی رو ببوس
مامان لیدا
25 فروردین 94 11:23
چه تولد زیبایی و چه دوقلوهای زیباتری تولدتون مبارک مرغ عشقای ناز همییییشه دلای کوچولوتون شاد باشه
مامان زهره
پاسخ
ممنون خاله مهربون. آدرینا کوچولو رو ببوسین
مامی حنان(وبلاگ روچک)
26 فروردین 94 8:39
سلام تولد2 سالگی گل های باغ زندگیتون مبارک خوش به حال این پرنسس ها که همچین مامان با سلیقه ای داره.خسته نباشید مامان زهرهالهی که سالیان سال در تدارک تولد گل های باغ زندگیتون باشید؛لبتون خندون و دلتون شاد درکنارهم
مامان زهره
پاسخ
سلام دوست خوبم .....ممنونم که اینهمه مهربونی و ابراز محبت خالصانه به ما دارید. من هم در سال نو نیک ترین آرزوها رو برای جمع چهار نفره شما دارم. از طرف ما حنان عزیز و روچک کوچولو رو ببوسید....
melika
26 فروردین 94 13:14
تولدتان مبارک پرنیان و پانیا جان
مامان زهره
پاسخ
ممنون ملیکا جون... خواهر کوچولوتو ببوس
مامان مهتاب
26 فروردین 94 14:15
سلام خانمی " سال نو مبارک ایشااله تو این سال به همه ی آرزوهای قشنگتون برسید " دو ساله شدن این فنچولا هم مبارک باشه خیلی بامزه ن بخدا . یه سوال داشتم من دیروز از وبتون دیدن کردم شما چطور متوجه شدید میشه به منم بگید ؟ ممنونم بوس برا نانازیا
مامان زهره
پاسخ
سلام عزیز سال نو شما هم زیبا و پرستاره..... نه عزیزم متوجه نشدم...بوس برا آذین جون
مامان
26 فروردین 94 19:40
همه چیز عالی و زیبا بود، ان شاالله ۱۲۰سالگیشونو جشن بگیرید
مامان زهره
پاسخ
نظر لطف شماس... امیرحسین عزیزو ببوسید..
مامانی
26 فروردین 94 22:21
همه چیزعاااااااااااااااااااااااااااااااالی وبی نظیر تولدتون مبارک دست مامان هره دردنکنه
مامان زهره
پاسخ
ممنون دوست عزیز..... سبحان جون و ببوسید
مامان محمد طاها
27 فروردین 94 0:47
تولدتون مبارک عزیزای من وای چه تولد خوشگلی ... ماشالله به این همه سلیقه انشالله تولد 120 سالگیتونو در کنار بابا و مامان جشن بگیرین عزیزم عالی و فوق العاده بود ... خسته نباشید انشالله در کنار هم زندگی شادی داشته باشین
مامان زهره
پاسخ
ممنون خاله جون..... شما لطف داری وگرنه اینجوریام تعریفی نیستم. بوس برا محمدطاهای نازنازی
مامان آنیسا
27 فروردین 94 8:34
تولدت مبارک عزیزم ایشالا که 120 ساله بشی
مامان زهره
پاسخ
ممنون از لطف شما....آنیساجون رو ببوسید
مامی الی
27 فروردین 94 9:34
دردونه ها تولدتون مبارك انشااله تولد 120 سالگي. دست ماماني درد نكنه كه اين همه زحمت كشيدن و تولدي به اين شيكي و زيبايي گرفتن. آفرين به اين همه سليقه.
مامان زهره
پاسخ
ممنون خاله جون ... از ابراز محبت و لطف شما سپاسگزارم. آریا کوچولوی نانازو ببوسین
**مامان ایلیار**
27 فروردین 94 15:16
چه تولد خوشگلللللللللیییییی، خوش به حال فرشته هامون.......
مامان زهره
پاسخ
ممنون عزیزم....بوس برای ایلیار گوگولی
مهسا
28 فروردین 94 17:58
ایشالله تولد 12000 سالکیشون بوووووس
مامان زهره
پاسخ
ممنون از شما دوست عزیز.. سلدا کوچولو رو ببوسین
بابایی
29 فروردین 94 8:37
خوشگل های مهربون تولدتون مبارک ایشا .. 1000 تا از این تولدا ببینید پیش مامان و باباتون .
مامان زهره
پاسخ
ممنون از لطف شما... آنیا جونو ببوسین
مامان مريم
31 فروردین 94 11:53
مبارک باشه عزیزم ایشالا صدو بیست سال با عزت کنار هم باشین بوووووووووووووس
مامان زهره
پاسخ
ممنون عزیزم ... بوس برای بهناز و بهنود عزیز
مــامـــان نســا
2 اردیبهشت 94 23:40
تولد پرنسس کوچولوهای تان مبارک ان شالله تولد120سالگی
مامان زهره
پاسخ
ممنون دوست خوبم.... بوس برای نساکوچولو
مهسا
5 اردیبهشت 94 11:50
سلام مامان زهره هنرمند باسليقه کدبانو و البته خانم دکتر همه چي تموم. خدا قوت...... مثه هميشه همه چيز بي نظير و پرفکت بود. عجب تولد رويال گونه اي... خوش به حال فنچولاتون خسته نباشيد جانانه منو بپذيرين............. بووووووووووووووووووووووس
مونا
5 اردیبهشت 94 11:51
اي جوووووووووووووووووونم عمرم نفسم عشقم هوارتا تبريک دوقلوهاي ناناز ايشالا 120 سالگيتووووووووووووووووووون
مامان زهره
پاسخ
بوس برای خاله جونی...
شيما
5 اردیبهشت 94 11:52
سلام نفس طلاهاي من.......قربونتون برم انقدر خانم شدين واسه خودتون. تولدتون هزار هزار بار مبارک
مامان زهره
پاسخ
سلام خاله.... ممنون از لطفتون
فرشته
5 اردیبهشت 94 11:56
سلام مامان زهره عزيز واقعا خسته نباشيد تولد زيبايي برگزار کردين درست مثه عکسهايي که از اينترنت دانلود ميکنيم....... يه سوال داشتم اون شکلات هايي که به شکل تاج و چوبدستي و کالسکه پرنسس بود از کجا سفارش دادين يا اونايي که به شکل تاج بودن و رو چوب سوار بودن؟ راستس اينهمه شکلات و درا‍ژه و پاستيل هماهنگ جور کردن هم واقعا کار سختيه.... بووووس براي پرنسس هاي ناز خودم
مامان زهره
پاسخ
سلام عزیزم....ممنون از لطف شما....دوست خوبم اونا دست ساز خودم بودن.. کاتینگشو قبلا خریده بودم...
شکيبا
5 اردیبهشت 94 12:00
واوووووووووووو چه تولد رومانتيکييييييييي منم ميخوااااااااااااام چه استيکرهاي نانازي همه چي هماهنگ و خوش آب و رنگ و خوشمزه... اين تولد از بي نظيرترين ها و لذت بخش ترين تولدهايي بوده که ديدم.... شبيه عکس هاي اينترنتي شده .......خسته نباشيد دستتون درد نکنه. ايشالا ساليان سال در کنار دوقلوهاي نازتون و همسر گرامي سالم و شاد زندگي کنين.
مامان زهره
پاسخ
ممنون دوست عزیز......خیلی محبت دارین...
مرضيه
5 اردیبهشت 94 12:06
سلام مامان هنرمند من خيلي اتفاقي امروز با وب فرشته هاي نازتون آشنا شدم و به جرات ميگم تا حالا چنين وب دلچسب و با حالي نديده بودم. قلمتون بي نظيره. بيشتر از ده بار که پست تولد و ميبينم و از ديدنش سير نميشم. با اجازتون ميتونم بعضي از عکسارو براي ايده گرفتن ذخيره کنم؟ اتاق کوچولوهاتونم خيلي قشنگه واقعا معلومه خيلي هزينه شده ضمن اينکه همه چيز باسليقه و زيبا ست شده. با اجازه زود به زود ميام....
مامان زهره
پاسخ
سلام عزیزم.......نظر لطفتونه......بله خواهش میکنم من راست کلیک و آزاد گذاشتم..
ترانه
5 اردیبهشت 94 12:14
سلام عزيزاي خاله.... تولدتون مبارک الهي 100 ساله شين و زير سايه پدر و مادر خوشبخت و عاقبت به خير زندگي کنين. يه سوال از مامان زهره داشتم اون قاب فرشته روي قلعه که اسم کوچولوها روش نوشته شده کار خودتونه؟ آخه اينجور ايده هارو من فقط تو عکساي تولد تاپ خارجي ديدم. جمله زيبايي داخلش حک کردين: Keep calm and be a princess من خيلي خوشم اومد. راستي شما با اين مشغله کاريتون چطوري ميتونين تو اين زمينه ها هم عالي عمل کنين؟ اين براي من جاي سواله. من با داشتن يک پسر 3 ساله بازيگوش هميشه از زندگيم عقب ميمونم. بزنم به تخته ماشالا شما هم خانم دکترين و هم مادر نمونه و با سليقه! اين کار شما منو به فکر انداخت منم به فکر يه وب براي پسرم باشم. آدم با ديدن شما از خودش خجالت ميکشه...
مامان زهره
پاسخ
ممنون ترانه جان.... از ابراز لطف شما بسیار ممنونم...باور کنین اینجوریام تعریفی نیستم که شما میگین....شما هم میتونین یه وبلاگ برای پسر کوچولوتون داشته باشین تا خاطراتش و داخل اون ثبت کنین و با کمی عشق و علاقه و حوصله تمام این کارهارو انجام بدین. کار سختی نیس دوست عزیز...
مامان شاینا و کیارش
5 اردیبهشت 94 15:36
سلام خانمی تولد دخملای نازتون مبارک باشه همینطور سال نو. از دیدن این عکسها و البته کل وبلاگ آدم کیف میکنه مخصوصا پست تولد دوسالگی پرنیان جیجل و پانیا نفس. خوش به حالتون که دوقلو دارین میشه بگین کدوم یکی پرنیان و کدوم پانیاس? من عاشق دوقلوهاتون شدم. خیلی شیرین و دوس داشتنی هستن. خدا حفظشون کنه...
مامان زهره
پاسخ
سلام عزیزم..... سپاس از محبت و خوش ذوقی شما..... شا هم دوتا دسته گل دارین و باید خداوند رو بابتش شاکر باشین.... عزیزم اونی که یه کوچولو از خواهرجونش درشت تر و بلند قدتر هستش و تو همین پست خواهرجونشو بغل کرده پانیاس و طبیعتا اون یکی دخمل مهربون و دوس داشتنی من هم پرنیان..
نفیسه
5 اردیبهشت 94 15:40
سلام مادر هنرمند. من یه وبگرد حرفه ای هستم. از دیدن وبتون خیلی ذوق زده شدم. ماشالا به اینهمه حوصله و سلیقه. خدا حفظتون کنه. بینهایت پست تولدتون زیبا بود. من بی صبرانه منتظر پست بعدی هستم. آخه نمیدونین خیلی دوقلوهاتونو دوس دارم. ماشالا خواستنی و تو دل برو هستن. خدا از چشم و بلا حفظشون کنه.. کاش میشد غیر نی نی وبلاگی ها هم رای بدن. حیف شد...
مامان زهره
پاسخ
سلام دوست عزیز...خوشحالم که از وب کوچولوهای من خوشتون اومده. و ممنون از اینهمه ابراز محبت.
مامان مرجان
5 اردیبهشت 94 20:45
سلام خانمی تولد دو گل کوچک مبارک باشه من از اسفند همش منتظر عکسهای تولد بودم به سلامتی جشن خوبی گرفته بودید و کلی زحمت کشیده بودید حسابی خسته نباشید منم درگیر کارهای تولد دختر گلی هستم انشاا... که بتونم مثل شما به خوبی ار عهده اش بربیام خیلی شما و دوقلوها رو دوست دارم هر وقت دیر عکس میزارین دلم تنگ میشه خدا حفظشون کنه
مامان زهره
پاسخ
سلام دوست عزیز...از لطفی که به ما دارید متشکرم...امیدوارم جشن تولد باران جون براتون به یاد موندنی و باشکوه برگزار شه...پیشاپیش تبریک میگم...
مامان روشا
7 اردیبهشت 94 0:46
سلام خوشگل خانوما تولدتون مبارک انشاالله 120 سالگیتون عزیزم دست مامان باباهم دردنکنه که خیلی دیگه ترکوندن، بوسسسسس واسه کوچولوها ببخشید دیر اومدم بهتون سر زدم
مامان زهره
پاسخ
ممنون خاله جون... شما محبت دارین.. روشا کوشولو رو محکم ماچ کنین...
faezeh
7 اردیبهشت 94 12:08
این عروسکهای ملوس و دوست داشتنی مثل همیشه همچون نگینی در بین تزئینات زیبائی که مامان مهربون و عاشقشون انجام دادن ، می درخشند . آفرین و دست مریزاد به بابا و مامان این فرشته های کوچک . از خداون متعال طول عمر گلهای باغ زندگیتون رو خواستارم .امید آنکه هر روز در کنار شما والدین گرامی به بهترین ها دست یابند و زندگی به کامشان همچون عسل شیرین باشد . روی ماهشون رو میبوسم و هزاران تبریک و شادباش پیشکش وجود نازنینشون .
مامان زهره
پاسخ
سلام فایزه عزیزم... ممنون از اینهمه محبت و لطف خالصانه و صمیمی شما... براتون بهترین آرزوها را در سال جدید از خداوند مهربان آرزو میکنم.. ممنون خاله جون... دوستون داریم
مامان فدیا
8 اردیبهشت 94 12:01
واااااااای چه میز قشنگ و شیکی واقعا عالی بود میدونم خیلی زحمت کشیدید و افرین به این همه تلاش تولد عروسکهاتون هم مبارک
مامان زهره
پاسخ
ممنون عزیزم..شما لطف دارید...یوس برای فدیا کوچولو